Monday, January 31, 2011

gempak habis oi!!!

tempat tok kira must-stop place mun on de way dari bintulu ke miri. tapi nektok mun dari bintulu nak gi miri dah sekejap dah pakey jalan shotkat. aku n family suka pakey jalan jaoh tok. gempak bah. hehe.

aku n family selalu juak singgah di niah tok. besa tmpat singgah nya bah. adik aku sempat main pool indah. ngek sungguh.

salah satu keistimewaan tempat tok adalah binatang2 yang agak ekstrim tahap kepelikannya. aku enjoy juak nangga. mak aku siap berik duit rm5 gik ya ngan binatang yg pelik2 kat sia. . ntah apa2 lah mak aku tok. bagus duit ya pakey aku meli aek niyo. huhu.

tapi yang memelikkan aku adalah kenak org engkah duit dalam ya o..sayang aku nangga duit ya. rasa nak diambik aku jak. mun nak dalam akuarium ya cicak jak mmg aku dah selok tangan ambik duit ya. heheh...


gambar dioleh aku dari http://helenngu.blogspot.com/

tunggu aku ada kick nak g miri gk ada ku singgah sia. best juak. rasa macam diam dalam alam mistik jak..chewahh...



No comments:

Post a Comment