Monday, January 31, 2011

kiyut or gai???

1stly, aQ mowK introDuce saL enTrEE aQ kali Towk. (dekat nak 2 minit taip word ya jak)
hahaha...kiyut or gaiiii???

ya pendapat ktkorg jak la..aku sik tauk. hehe..yang penting aku terfikir macam ney cdak taip dalam tulisan cmya. sekejap huruf besa. sekejap huruf kecik. mun pakey kibod ok lah. mun pakey kiped? adeh2!!!! aku rasa mmg alu nangis pakey naep jak la..

aku merati lah..org2 yang makey stail penulisan mcm tok adalah geng2 muda remaja nak gk gi skolah. agik bergerek kerak kata urg. QameWk CayunK QitawK? hahaha... kiyut lah juak. aku alu syuk indah nak naep kedak ya.

so..aku sik sure sama ada towK hanya StaiL penulisan or hanya Satu Ke'Gai'yan untuk semua penduduk di area yang rasanya msg2 or klaka2 kedak tok.

antara bukti2 kejadian epik. hehe...

2 comments:

  1. bebelit lidah kadang mbaca nok kedak ya.
    sunggoh kmk termasok dalam kelompok remaja kinek tok ari yg baruk jk abis sekolah,p hanya segelintir jk yg kenak sindrom tok.x ari mek nk naip kedak ya.mun da keyboard tek xjuak hal ow..

    ReplyDelete
  2. haha..ya lah tek..kmk nang suk ati baca aih. haha..kakya nyelak sama dirikmpun..tp jangan jadikan diri anda gai. : )

    ReplyDelete