Monday, January 31, 2011

makan tangga2 juak pok...

huh! simpang malekat 44. sik ku berani. aku tengah meronggey2 di area boulevard kuching. lapa lah tek. alu lah singgah rah food court rah sia. nang banyak pilihan..(tp sekpat ngalah spring la).

jalan gk..jalan gk..mata tek nangga menu nak dimakan. last2 tek aku pun order la nasik nak gik meredak dalam tapak besi ya. nyaman oi.

pasya sementara ku nunggu tek nak..dijadikan cerita. aku ternangga la menu yg agak menarik perhatian aku. hehe..pork do!!! haha...mak aku rilek2 jak tgh nunggu depan kaunter ya tek nak ngoder tauhu sup ntah apa. pasya aku padah la ngan amoi ya. "amoi..tunggu k. nanti my mummy order sama u". pasya aku tek narit la tangan mak aku. padah la aku tek apa juak menu kat sia. pasya mak aku alu luwak luwey (mual) pas nangga menu ya. last2 alu order kari palak ikan jak nya ngan bapak aku. (maka mual lah nya ya tek) nak nama nyawa mok makan.

tedah aku eh mun lah aku tek sekda ngekot. pasya mak aku ilek2 jak order makanan dari kaunter makanan ya. tapi bagi aku amoi ya jgn lah biarkan ajak benda ya tek. sekurangnya padah la " aunty..aunty..sini ada itu babi..lu pakai tudung tidak boleh makan sini ma"...entah lah..fikirlah ktkorg k. makanan ya kat tempat orang rami. then sekda pun padah sign board kat sia.." SINI HALAL." @ "SINI TIDAK HALAL". so kira boleh makan semua. so pesanan aku. MAKAN TANGGA2 JUAK POK! 

No comments:

Post a Comment