Monday, January 31, 2011

oh..camya duhal.

entri kali tok lebih kepada pasangan org nak begerek2. betunang2. bekawen2 or apa2 jak lah hal kapel2 tok.

aku sik lah madah aku arif gilak hal tok. gerek pun aku hanya ada sorang jak dari dolok sampey nektok. (1st love eva) hahahaha...

tp dari apa yg aku perati. apa yg aku nangga. apa yg aku baca. hope ada la mbak sikit info pakey ktkorg.

pompuan adalah makhluk paling unik dalam dunia tok. siyesly! mun x cayak..aku lampirkan info2 penting pakey ktkorg.


1. cuba perati mak ktkorg. mun ada dengar biyak nangis ka apa di tgh2 pasa. mesti nya akan padah " APAHAL LAH BIYAK YA NANGIS. NENDAK MAK NYA?"  bapak? sekda madah apa2 pun sebab nya nunggu parking dalam keta jak takut kenak saman polis

2. cuba perati gerek ktkorg lelaki2 sekalian. bila ada laki kacak nya akan stay jak nangga muka ktkorg. tp mun ada pompuan kacak lalu, mesti nya akan noleh then nya akan madah.."ABANG, TANGGA KTK MUKA POMPUAN YA..KACAK OI. NANG KEDAK ORANG ARAB JAK" tapi sebenarnya... nya mok ktkorg laki madah mcm tok. "APA JAK LA MUKA ARAB SAYANG OI. MUKA SAYANG ABANG TOK PUN DAH KACAK HABIS. KALAH LISA SURIHANI." (walaupun muka sayang nya kedak muka ikan baong. huhu)

3. pompuan suka madah ngan gerek nya..."SUKA ATI KTKLAH BANG" @ "MANA KATA KTK LAH BANG".percayaklah wahai laki2 sekalian. ya bukan kebenaran pakey ktkorg molah suka ati jak. tp nya mok ktkorg fikir nya suka sik ktkorg molah mcm ya. tp nasihat aku lah..BOH POLAH!

4. pompuan akan mbak gerek2 nya lalu di kedey2 nak byk brg kiut2 kunun. dah ya tek mesti nya padah. " MUN KMK ADA DUIT, MMG KMK AKAN BELI PATONG BERUANG BESA YA."
tp sebenarnya nya mok ktkorg padah "SEKDA HAL LAH SAYANG. KLAK ABANG JAK BELI PATONG YA PAKEY SAYANG K!" (berik ngan family kedirik pn lom tentu dapat tang ada2 jak nak meli patong besa manusia pakey anak dara org. FAMILY FIRST la bro. boh ekot gilak".)

baru 4 fakta tok. blom habis gk..akan ada edisi kedua klak. kompom! hehe..
nasihat aku "BOLEH PANDANG2, JANGAN PEGANG2.. mun dah bebini belaki ya dulik apa. hehe....


4 comments:

  1. walaupun saya fhm sikit2 bhasa nie, tapi betullah apa kamu tulis nie.. :D

    ReplyDelete
  2. hahaha..nasib la sera faham..entah la..macam jiwang sangat jak kan..wahaha...btw.. 6/2/2011..genap dah 4 years im with my boyfie. :*

    ReplyDelete
  3. bena juak ow..
    bah..cepat gk molah edisi ke 2...mok bc tok..

    ReplyDelete