Tuesday, February 1, 2011

hati2 sahabat islamku

kesah tok jadi masa aku tgh shopping di spring. best..seronok membeli belah.

mula2 aku singgah kat mango. kacak baju kat sia. simple n kaler nya pun vintage2 ckit. tp aku sik bekenan gilak. maybe mahal glak kot. then aku g rah D&D. baju sia murah2 tapi sayang la semua jarang2 jak. huhu..

pasya aku g la kat padini. plan mok beli kasut hitam. tp terbeli sloa. kacak woi. rega malas la aku nak madah. huhu..

then aku jalan2 la g "kedey baju murah" di spring. pileh punya pileh punya pileh..aku jumpa lah baju tshirt yg aku suka. kedak style baju ac mizal dalam ac di mana ya bah. wana wani n ranggi. nak nama pompuan tok ada jak benda sik kenak di mata tp aku bersyukor sebab kecerewetan aku tok menyelamatkan aku.

aku nangga la design ya bena2. then aku perasan ada tanda cross di baju ya. and benda ya diakui oleh kawan aku yg beragama kristian juak. bayangkan mun aku terbeli dan pakey n then aku bertudung. nau'zubillah. jaoh kan lah.

dont feel offense la dengan benda tok. bukan niat aku nak racist ka apa ka..just aku rasa terkilan dengan cara penyusunan baju or dalam erti kata lain cara showcased baju kat kedey2 nektok. suka ati jak. sekurang2nya baju mcm ya shud be showcased kat tempat2 tertentu so sik la org sebarang yang makey.

jadi kepada anda2 semua. much better ktkorg merati bena baju nak ada kaler2 or ada design2 yang nampak retro ka abstrak ka rugged ka.. maybe ada benda lain tersembunyi dalam ya.

Nasihat aku : BERHATI-HATI MEMILIH BAJU. JANGAN BIARKAN ANDA BERBAJU TAPI TELANJANG.

u/p : bagus makey baju SAYA SAYANG MAK SAYA jak., haha

No comments:

Post a Comment