Saturday, February 12, 2011

mahu panjang2 punya.!

aku tang ada2 jak mok polah entri tok. sebab ada benda yang menarik perhatian aku.

Mak su aku baruk pas beranak.. tok muka nya masa mok beranak ya. and cgek gik ya gambar anak nya..kiut sik..sama jak idong nya duak beranak ya..bapak nya pemalu ckit..so aku sik ambik gambar..


tapi yg aku mok cerita bukan sal nya duak beranak tok. tapi pasal nama baby tok tek. namanya dayang Qurratul Qusairah Amani. panjang giler..mun aku nama anak ku kelak nona jak..mun laki abu nano. malas mok polah panjang2 kelak susah nak ngeja time ujian add math tingkatan 4 & 5..dah lah masa sikit jak..tedah nak o.

aku tergoogle nama dalam laman sesawang tek. ada nama paling panjang nang panjang eh sampey sik tersebut. gila apa..sik kesian ka nangga nametag nya klak ada 4 layer. wahaha..ngek sungguh. 
tok namanya.

Adolph Blaine Charles David Earl Frederick Jack Gerald Hubert Irvin John Kenneth Lloyd Martin Nero Oliver Paul Quincy Randolph Sherman Thomas Uncas Victor William Xerxes Yancy Zeus Wolfeschlegelsteinhausenbergerdorft Senior 

Read more: http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_longest_name_in_the_world#ixzz1Do9AqxnJ

ada nama miyak kat hawaii, nang giler la panjang in one word..namanya


Kananinoheaokuuhomeopuukaimanaalohilo tp dak ibuk2nya dak mak nya dak bapak nya semua nunggah nya joe..mn aku jadi cikgu nya aku akan nunggah K..("ya jak senang mok ingat.")


pasya nama tempat nak agak panjang bagi aku rah area serian sia..namanya ensenggei.. mun sik pn batu lintang ka..ya pn dah cukup panjang..ada cgek tempat kat thailand tok best.. 

Krungthepmahanakonbowornratanako-
sinmahintarayudyayamahadilopono-
paratanarajthaniburiromudomrajni-
wesmahasatarnamornpimarnavatarsa-
titsakattiyavisanukamphrasit (155 letters) 

tok gik sigek..kacak sik nama tempat tok..mun masok amazing race kompom leput nak carik.




Read more: http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_longest_name_in_the_world#ixzz1Do9PqOP1

 hanya cgek jak ku dapat padah..nang GILO la..fooohhhhh...

mun rasa nama ktkorg panjang gik padah ngan aku..klak ku nganok wiki answer tok sik engkah nama ktkorg dalam list cdak.

so..... pilihlah nama yg ada maksud untuk anak2 ktkorg kelak..boh main engkah sebarang k. : )
adios..

No comments:

Post a Comment