Sunday, February 6, 2011

ktkorg blogger apa????


mungkin entree aku kali tok agak berunsurkan kemarahan tapi aku manusia biasa yang sik sempurna. maafkan aku.

bermula dengan pengkisahan seorang nembiyak tok tek. better aku nunggah nya si dara tok tek. nya tok kira kedak blogger journal la. tauk sik apa benda ya? mun ktkorg blogger kompom ktkorg tauk. mun ktkorg bukan blogger jadi aku madah la. nak show off juak aku tok ada penauk ckit bah. kita tok ada banyak2 jenis blogger.  blogger journal ya kira kedak nya bercerita pasal seharian nya dalam blog la. aku rasa mun pendekatan nya ok. cara nya nulis ok. aku pun enjoy baca bah. even kdg2 cara exposed ya pun ok even bg aku personal thing is too exposed dalam ya tp ya hak kita lah kan. contoh : http://carpediemyunsayrah.blogspot.com/


blogger lain gk adalah blogger thematic. maksudnya blogger yang ada focus nya mun nya nak engkah isu. contohnya sal gambar ka. or pasal lukisan ka. nya ada tumpuan dan hala tuju nya kedirik lah kiranya. contoh : http://zacheology.blogspot.com/



blogger lain adalah blogger carik makan. blog mcm tok nya siap ada link kan untuk order la. kira kedak blog baju ka. blog kueh raya ka..blog bundle ka. jadi blog mcm tok lebih kepada nya carik rezeki guna blog nya. dan aku salute org kedak tok sebab nya pandey carik makan guna blog. I JUST LOVE IT CRAZILY WHEN IT COMES TO BUSINESS. contoh : http://ingridsueteng.blogspot.com/

pasya ada genre lain blogger tok. nya kira blog nganok org or kritik org. dalam fikirannya semua org salah dan nya sentiasa betol. aku angol sebenanya blog mcm tok. and tok lah antara punca ke'pissed off' -an aku. perlukah nganok org sedangkan kita manusia tok nang dah termaktub dah kita sik akan, sik pernah, dan sik terlintas pun akan sempurna sesempurnanya. aku pun kategeri blogger tok tapi aku anok secara beretika. sebab ya aku bangga jadi anak Malaysia. sentiasa menjunjung adat2 ketimuran. senyum dalam api kemarahan! http://lensarosak.blogspot.com/  (aku peminat blog tok dolok tapi nektok hancusss..)



blogger terakhir adalah blogger angol. sik tauk apa entah dicerita dalam blog ya. kira kedak ngok2 la. haha..aku sekda contoh sebab aku sik kempang nak engkah..wahaha..


jadi kepada blogger2 sekalian, anda dalam ketegeri ney?




3 comments:

  1. blog sy kategori journal.. hahhaha.. makseh2.. tambah femes saya.. :)

    ReplyDelete
  2. haha...faham jugak tu..bagus2.. kalau every-day-life kita best ok bah buat tu kan. : )

    ReplyDelete