Wednesday, February 2, 2011

ke ba boooommmm

pembukak taun baru cina nang bagus. ada ke ba boooom...salute aku. bukan hanya cgek tempat ajak..aku rasa semua tempat pun sama. sia sitok bunyi mercun.


bagi aku personally..tok lah satu malaysia. semua dalam radius yang sama dengar benda yang sama. esok kompom pasa kedak diserang garoda. sunyik sepi sebab???? cina cuti. x cayak? mok tui sik??? eh..sik boleh la..judi..haram dow!!!

tp benda aku nak madah bukan la sal bunga api ka apa. aku just nak warning la..benda tok aku dah penah kenak kedirik. n semua perlu alert benda tok. as long as kita tek 1 malaysia kononnya.

makanan n minuman. aku baruk pas nangga iklan tv tek. org minum seteguk arak 40 hari amalannya sik diterimak tuhan. ASTAGHFIRULLAH! agk sehari pn kira dalam 13sen jak amalan dipolah..tolak gk denan 13sen x 40hari. sik lah aku berani woiiii...

dukacitanya aku pun pernah merasa nak nama arak tok. tp bukan secara sengaja. arak ya dah dicampur dgn ribena. NAU'ZUBILLAH..simpang sik mok agik aku.. arak mahal ya oi. sekali aku minum..rasa panas macam aku tertelan eye mo jak. aku dah sik dapat mok buang agik. sebab dah terlalu jauh di salur trakea..aku teguk jak sekali...jadi semua amalan ku 40 hari lepas ya sik diterimak. huhu..menitis air mata aku.
then selamba jak orang rumah ya berik aku Heineken masa ku mintak air lain. tedah aku..

ooopsss..lom gik habis kesah ya tek..aku tek nak ngilang rasa dalam tekak aku so aku g toilet minum air paip. huhu..,masa ya mun minum air omo pun aku sanggup asalkan rasa dalam tekak ku hilang. then kat meja nang banyak la makanan.,..kacang pistachio, sotong dahfa..mcm2 lah..then macam biasa benda ya diminati ramai...popia kecik..aku nang alu segenggam ngambik popia ya tek. then tiba2 nya padah.." itu sebelah kanan babi punya, sebelah kiri lu boleh makan..halal..ayam saja.."
aku terus engkah balit apa yang aku ambik..(huhuhu..dukacita dimaklumkan aku ambik nak sebelah kanan!!!! nasib ku lom makan). aku nangga kawan ku ilek2 jak makan nak HALAL ya tek..aduh2..

persoalannya...nya polah, nya golong, nya pun suduk..aduh2..aku sik dapat mok bayangkan apa2 dah tok.

then aku pun ngegeh juak mok selongkar kontener tupperware nak lain. pehh..nak sotong kaler merah ada gula ya. mahal ya..masa g rumah org cmtok lah makan nak cmtok bena2. hahahaha...then...aku bukak gk..merah...petak2 kecik..(kedak pixel tv), bau kuat, nampak sedap. pas ya my cinta padah..(sayang..boh jak makan ya..lain jak rupa..)

duhal..nang bena..aku tek tanyak la.." Haiya..ini babi jugakkah?"
"Ya la..tidak mati ley makan itu babi"

oh..
nasihat aku : yang merah itu bukan hanya saga..tp mungkin BELIAU! huhu

No comments:

Post a Comment